live for your life

ahaks.. have a place 4 me 2 share sumtink i want finally.. huu.. wish to update my blog frequently but hahaha...
im kind of _ _ _ _... hee
harap2 boleh diterima yerr blog nieyh,, meoww

My Path With You

Daisypath Anniversary tickers

for you

for you

Friday, March 11, 2011

:: MISSING ::



jgn salah faham dgn tjuk post eh..
im not missing sumthing
just feeling missing....


i miss my school.
i miss my friends
i miss sumone.
i miss everything in my life

If I could have just one wish,
I would wish to wake up everyday
to the sound of your breath on my neck,
the warmth of your lips on my cheek,
the touch of your fingers on my skin,
and the feel of your heart beating with mine...
Knowing that I could never find that feeling
with anyone other than you.



hm.. cena nk bg ilank eh?
rindu...
satu perasaan yang tak terungkap.
semua orang pasti pernah rasa rindu. mesti punya lahh.
mcm mana kita nk luahkan rindu kita?
taw tak? ='(

1. ada yang ckp.. wat puisi. luahkjan semua yg kita rasa dalam puisi.
em.. law jenis otak yg kreatif + sastera.. x pe la.
2. luahkan pada seseorang agar hati tenang dan damai, selagi kita pendam.. hati tak kn tenang. yang paling baik skali luahkan lah segalanya pada Dia.. supaya kita dekat dengan-Nya.. supaya kita disayangi oleh-Nya.
3. ada yg ckp kol jew.. tp nk kol sekolah nk wtpe? law dah rindu skolah, nk kol cena kn?? hahak. law manusia x pew la. kn? =)


hm.. dah la. merapu jew bnyak. atcheli, wat post nie sbb tataw nk post apa dah.
totally have no idea. +_+


balik pd tajuk.. korg pernah rasa rindu?? cena korg lepaskn rindu korg eh?
for me.. i love to hug! *jgn pkir laen yg x berkaitan neh*
hug make me feel peace.. rasa lega law ada apa2 masalah..
dan benda yg aq salu peluk.. nie lah


sayang bear nie! =)

x kn aq nk peluk org lak kn.. hee =3
aq sayang gila bear nie! g mana2 jew mesti usung punya! hahak. kntoi sudaa! aiyoo.. 
kdg2 kesian gk bear tuw.. sbb law dya idop mesti x bernafas punya la time aq peluk. hee. n_n


hm.. tuw jew lah yg aq nk post. tak tawu dah nk post apew.
law ada idea.. tolong la g taw neh?? please....
nk post.. tp x da citer nk post.
thats all. till the next post.
papai.. salam
meoww.. =3

No comments:

Post a Comment